.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
برجسته شدن کتاب وکتابخوانی در رسانه ملی

مدیرکل صداوسیمای مرکز مازندران در دیدار با مدیرکل کتابخانه های عمومی استان بر ضرورت برجسته کردن اقدامات مهم فرهنگی از جمله ترویج فرهنگ کتابخوانی در برنامه های رادیو و تلویزیون تاکید کرد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان مازندران، مرتضی عمرانی مدیرکل کتابخانه های عمومی استان جهت تولید برنامه های کتاب محور در صدا و سیما با صادق مقدسی مدیرکل صداوسیمای مرکز مازندران دیدار و گفتگو کرد.

عمرانی در این دیدار با اشاره به وضعیت نامطلوب تبلیغ کتاب و کتابخوانی در رسانه ملی، خواستار توجه ویژه به این حوزه شد تا کتاب و کتابخوانی به عنوان یک فرهنگ غنی به بخش مهمی از زندگی مردم وارد شود.

وی افزود: کار فرهنگی در طولانی مدت جواب می دهد و صدا و سیما در تحقق آن نقش مهمی خواهد داشت.

عمرانی با اشاره به آغاز طرح جدید نهاد کتابخانه های عمومی با عنوان «کتابخوان» که طی آن کتابخوانان حرفه ای گرد هم می آیند و کتاب های خوب را معرفی می کنند، اظهار داشت: این طرح یک فرصت برای تبلیغ مناسب کتاب در رادیو و تلویزیون است.

مقدسی مدیرکل صدا و سیمای مرکز مازندران نیز ترویج فرهنگ مطالعه مفید را یک وظیفه سازمانی در رسانه ملی دانست و اذعان نمود: اقدامات فرهنگی مناسب بویژه فعالیت هایی که مربوط به ترویج کتابخوانی باشد باید بصورت برجسته در رادیو و تلویزیون تبلیغ شود.

وی وضعیت کتابخوانی در کشور را نامناسب ارزیابی کرد و گفت: رسانه ملی حامی و پشتیبان نهاد کتابخانه های عمومی در تبلیغ و اطلاع رسانی برنامه های فرهنگی مربوطه خواهد بود.

مدیرکل صداوسیمای مازندران با بیان اینکه باید با برنامه ریزی یک استراتژی سالیانه را برای انتقال جزئیات فرهنگ سازی طراحی کرد، اظهار داشت: اطلاع رسانی دغدغه ها و اقدامات نهادهای فرهنگی سبب ایجاد امید در مردم می شود چراکه متوجه می شوند مسئولین در حوزه های مختلف فرهنگ در حال کار و تلاش هستند. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.051 seconds.